Az Ön böngészője nem támogatja a JavaScriptet. Kérem kapcsolja be a böngésző beállításaiban!
Elindult a Panyolai Szilvórium Zrt

December 20.-án a délig leadott rendeléseket még idén kiszállítjuk, az ezután érkezőket pedig 2025. január 3-tól teljesítjük.



Elindult a Panyolai Szilvórium Zrt EXP2020-NEP-000059 azonosító számú projektje

Elindult a Panyolai Szilvórium Zrt EXP2020-NEP-000059 azonosító számú projektje

Támogató neve: HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség Nonprofit Zrt
Pályázat megnevezése: EXP2020-NEP-000059
Kedvezményezett neve: Panyolai Szilvórium Zrt.
Projekt címe: A Panyolai Szilvórium Zrt nemzetközi versenyképességének növelése
Szerződött támogatás összege: 27.880.000 Ft
Projekt tervezett befejezési dátuma: 2022.11.30.

A projekt tartalmának bemutatása:

A Panyolai Szilvórium Zrt EXP2020 referenciaszámú pályázati felhívásra benyújtott „A Panyolai Szilvórium Zrt nemzetközi versenyképességének növelése” című, és EXP2020-NEP-000059 azonosító számú támogatási kérelme 27.880.000 Ft vissza nem térítendő támogatásban részesült.

A projekt átfogó célja a cég nemzetközi versenyképességének megerősítése, a külpiaci versenyben való helytállása. Specifikus célja pedig egy olyan program megvalósítása, mely során a cég tovább tudja bővíteni üzleti partnereit, új országokban, új területen tud megjelenni. Mindezen célok eléréséhez hozzájárulnak a projektben tervezett alábbi tevékenységek: külföldi árubemutatók szervezése, külföldi marketing és márkaépítő tevékenységek kivitelezése, online megjelenés és online értékesítési csatorna kialakítása, illetve egy külföldre irányuló beruházáshoz kapcsolódó tanácsadás igénybevétele. A külföldre való terjeszkedés előkészítéseként szükséges a megfelelő piacok feltárása, a piacnyitás lehetőségeinek felmérése, egy minden területre kiterjedő megvalósíthatósági tanulmány elkészítése szakemberek bevonásával.

A projekt által elérni kívánt eredmény, hogy a Zrt versenyképessége tovább erősödik, a külföldi versenyben kiemelten tud teljesíteni, mindezt úgy tudja elérni, hogy a vásárlói és fogyasztói elégedettek és természetesen a cég tovább tudja növelni árbevételét. Hosszú távú hatásként várható, hogy a kettős értékteremtést sikerül fenntartani, azaz a jelenlegi üzleti partnerekkel a kapcsolat fennmarad és megerősödik, illetve újabb üzleti kapcsolatok alakulnak ki.